coolismsp

Alla inlägg under december 2012

Av Jessi - 31 december 2012 11:47

Heeii!♥ Jag Tänkte Att Jag Skulle Börja Med Att Varje Vecka Så Skulle Jag Utse En Vinnare Av Veckans Moviestar. Så Skriv Ett Mail Eller En Fråga På Bloggen Eller Skriv Ett Meddelande På Msp. Så Kanske Du Blir Veckans Moviestar!    

Av Jessi - 29 december 2012 13:42

heeii♥ Jag har instagram så jag tänkte om du har det så kan du ju följa mig :) Fast jag har privata bilder så om du följer mig och jag godkänner det så kan du se mina bilder och hur jag ser ut IRL .:)   

Av Jessi - 29 december 2012 13:35

Heeii igen,!♥ Jag tänkte börja med frågestund. Så då kan man fråga t.e.x vad heter du irl, vad har du för husdjur,

vad heter du på msp mm. Typ sånna frågor eller så kan man fråga andra gräjer !! Men Glöm inte att säga om DU vill 

vara med i mitt inlägg! För jag kommer göra ett inlägg där jag skriver ditt namn och frågorna :D du kan också fråga 

privata frågor!  



 

Av Jessi - 29 december 2012 13:22

heii bloggen! Jag har skaffat engelska msp   Så om ni vill och har engelska msp så kan ni bara adda mig och skriva att ni har sett min blogg och att ni pratar engelska!;D Jag heter Leda Bunnie !Kom bara på nått namn! hejsvejs! förrästen! Hoppas ni gillar min blogg :D  

här är en bild på mig (engelska msp) :  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Jessi - 28 december 2012 21:24

heeii <3 Nu så sitter jag med alexandra och myser, vi liksom gör header´s och sånt. Kolla på Alexandras blogg! Den heter sashi-msp.bloggplatsen.se ♥ Har bara kollat på film de här tre dagarna, så har inte haft tid att blögga! ;D     

Av Jessi - 28 december 2012 12:21

Hahah gjorde en artbook! Så här såg den ut  :   pöss

Av Jessi - 26 december 2012 14:45

Är sjuk så mst dricka tee

Av Jessi - 26 december 2012 10:01

heeii blöggen!♥ Ville bara visa min jätte snälla tvilling ! hon heter AlexandraTjej på msp (: Här e hon och jag ! :  

Presentation


En onödig blogg om mitt liv och msp och lite om min katt tico.. Ställ gärna frågor! det uppskattar jag♥♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni att jag ska blogga mer om?
 msp
 mitt liv
 djur
 katter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards