coolismsp

Alla inlägg under januari 2013

Av Jessi - 21 januari 2013 10:30

Heeii! Min helg har varit underbar! Fast jag har varit sjuk så de var de tråkiga men i fredags så var jag hos min farmor för mamma jobbade. Men i lördags så skulle jag på kalas hos min vän. När vi kom dit så kollade vi runt i huset. När alla hade kommit så skulle vi äta pizza. Man fick välja mellan hawaii eller kebab pizza. Jag valde hawaii. Den var jätte god. Efter de så skulle vi sminka oss. Jag hade mkt smink med mig. Först tog jag eyeliner sen tog jag maskara så var de klart. Sen lekte vi några lekar. Sen åt vi tårta. De var choklad tårta. Den var sådär.... sen åkte vi hem o då skulle jag ha pjamasparty med min vän alexandra (Jossan Night) och mona. De var kul. Vi skojade med varanndra och käka godis och sånt. Sen gick vi och la oss. Nästa morgon så vaknade vi av musik för grannarna hade skit högt musik. Sen skulle mamma köpa grejer på coop så när hon hade precis betalat så ringde ja henne för vi ville baka kokosbollar. När mamma kom tillbaka så bakade vi. De blev jätte gott. Sen var de tvunga att gå hem.. de var allt om min helg! Hejsvejs!:D

Av Jessi - 10 januari 2013 22:00

Heej i mitt inlägg där rubriken var instagram då glömde jag att skriva vad jag heter så jag tänkte bara säga att jag heter jesuella på insta. Följ mig gärna ! Ps. Jag har privata foton så om du följer mig och jag accepterar så kan du se mina foton :p

Av Jessi - 10 januari 2013 21:55

Heej bloggen, jag vet de var ett tag sen ja skrev ett inlägg men ja har inte haft tid för att ja har haft grejer att göra. Men nu e ja tillbaks och jag tänkte bara berätta om att jag ska sova hos en kompis idag och de e jätte roligt! Men nu mst vi sova så hejsvejs och godnatt!:D

Av Jessi - 6 januari 2013 17:24

Heeii xD jag har nu 4 stycken moviestar, som har vunnit ''Veckans moviestar'' ♥♥ Här är de  :

       

så de var alla;)

Av Jessi - 5 januari 2013 18:50

Heeii<3 Idag så åkte jag Skridskor med Alex (Alexandra). Hon heter Jossan Night på msp.   Först så åkte vi en stund. Kanske en halvtimme sen så skulle de rensa isen så då köpte vi varm choklad med grädde på och en kokosboll. De var jätte gott  Sen åkte vi ett tag till. Och så köpte jag korv med bröd.  Nu sitter jag hos farmor och jag har ätit pyttipanna och lite godis   

Presentation


En onödig blogg om mitt liv och msp och lite om min katt tico.. Ställ gärna frågor! det uppskattar jag♥♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni att jag ska blogga mer om?
 msp
 mitt liv
 djur
 katter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards